Znak
sprawy: 1/2008
Zarząd PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości nie
przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 €
prowadzony zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 roku - tekst
jednolity z późn. zm.)
na Usługę ochrony fizycznej osób i mienia PPUH ”RADKOM”
Sp. z o. o.
ogłoszenie umieszczono w dniu 04.01.2008r:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie PORTALU UZP: http://www.portal.uzp.gov.pl
z numerem: 2638-2008
- na stronie internetowej zamawiającego: http://www.radkom.com.pl
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego: ul. Witosa 76, 26 - 600 Radom,
budynek Zarządu
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
1 Nazwa Zamawiającego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76, 26-600 Radom
tel. 048/333 23 24 fax. 048/ 36 448 21
www.radkom.com.pl
2 Rodzaj Zamawiającego:
Podmiot prawa publicznego.
II Przedmiot zamówienia (CPV -74610000-8) 1. ochronie
mienia Zamawiającego przed rabunkiem, kradzieżą lub zniszczeniem, Zakres usługi ochrony dotyczący
siedziby Zamawiającego w Radomiu przy ul. Witosa 76 (teren składowiska
odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz kompostowni/ZUOK)
obejmuje: a.
odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu
na jakiekolwiek dobro pozostające pod ochroną, w wymagających tego
przypadkach b.
wsparcie - w razie konieczności - grupą interwencyjną
chronionych obiektów, wezwaną przez dozorujących, c.
podejmowanie działań mających na celu uchylenie bezpośredniego
niebezpieczeństwa, grożącego chronionemu dobru, jeżeli niebezpieczeństwa nie
można inaczej uniknąć, a dobro poświęcone nie przedstawia wartości oczywiście
większej niż dobro ratowane, d.
ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie
zagrożenie w trybie i przypadkach określonych Ustalony
zakres przedmiotowy ochrony Zamawiającego realizowany będzie między innymi
poprzez: a. bezpośrednią ochronę fizyczną bram, przejść i obiektów
Zamawiającego, b. ciągły monitoring (dozór) obiektów i rejonów objętych
systemem telewizji przemysłowej, c. patrolowanie obiektów spółki, d. obchody terenów spółki określonych w umowie, e. działania interwencyjne wynikające z potrzeb ochrony mienia i
osób, f.
wykonywanie innych zaleceń Zamawiającego, określonych w
przedmiocie umowy, g.
wykonywanie opisanych czynności poprzez umundurowanych i
oznaczonych identyfikatorami pracowników ochrony w następującym porządku: I.
Składowisko
odpadów - posterunek jednoosobowy, całodobowy (24 godz/dobę)
od 01.02.2008-31.01.2009 II. Kompostownia/ ZUOK - posterunek dwuosobowy: a). jednoosobowy, całodobowy
(24 godz/dobę) od 01.02.2008-31.01.2009 b). jednoosobowy w godz. - pon. - pt.
- 16 godz./dobę od 1500 - 7 00 od 01.05.2008-31.01.2009 - sob.,
niedz. i święta - 24
godz./dobę od 01.05.2008-31.01.2009 UWAGA. Po uruchomieniu ZUOK (planowany
termin 01.05.2008r, dokładny termin zostanie
ustalony pomiędzy stronami) posterunek jednoosobowy z Kompostowni zostanie
przeniesiony na ZUOK (zlikwidowany na Kompostowni) oraz wzmocniony drugim
pracownikiem ochrony w godzinach podanych w pkt.
II. g. II. b). |
Zakres szczegółowy został
podany w SIWZ, projekcie umowy oraz w załączniku nr 1 do projektu umowy – „Regulaminie służby
ochrony mienia”.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
III. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 1 rok. Termin
rozpoczęcia usługi zostanie uzgodniony pomiędzy stronami (proponowany od
01.02.2008 do 31.01.2009)
IV.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności
lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawowymi:
a) wymagane jest, aby przedmiot działalności
Wykonawcy był zgodny z przedmiotem zamówienia,
b) wymagane jest posiadanie koncesji na ochronę osób
i mienia,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a) wymagane jest aby Wykonawca posiadał niezbędne doświadczenie w
zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej, potwierdzone referencjami,
realizowanej w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 zamówienie co do rodzaju i
wartości jak w niniejszym postępowaniu, tj. usługi osób i mienia świadczonej na
rzecz jednego podmiotu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały
wykonane należycie
b) wymagane jest dysponowanie pracownikami
posiadającymi wymagane kwalifikacje w ilości zapewniającej wykonanie
niniejszego zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia
a)
wymagane
jest posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej
działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż
2 000 000,00zł
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.
- Prawo zamówień publicznych.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców
prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów
– o których mowa w SIWZ – złożonych przez wykonawcę. Wykaz
wymaganych oświadczeń lub dokumentów, których złożenia wymaga zamawiający:
W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do działalności obejmuj.
przedmiot zamówienia składa on:
- aktualną koncesję MSWiA na
prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną
na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U.
Nr 114, poz.740 ze zm.),
- aktualny odpis z
właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzające
uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym
zamówieniem, z datą pobrania lub aktualizacji wyciągu, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania
ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania
ofert.
2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez
Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć:
- wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat
usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadającym
swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.
usługom ochrony osób i mienia,z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów
potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z
załącznikiem nr 4,
- wykaz osób wytypowanych do ochrony osób i mienia
PPUH ”RADKOM” Sp. z o.o. wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia. –
zgodnie z załącznikiem nr 5.
3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się Wykonawcy
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy
złożyć:
- polisę
ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa
miliony złotych) oraz oświadczenie, że będzie utrzymywać ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej na w/w kwotę przez okres świadczenia usługi -
załącznik nr 6.
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ustawy należy
przedłożyć:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na
podstawie art. 22 ust 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 i 2 ustawy „pzp”- na drukach, którego
wzory zostały przekazane w materiałach przetargowych - w formie załącznika nr 2
i nr 3.
-Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy
projekt umowy przekazany w materiałach przetargowych- w formie załącznika nr 7,
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np.
Konsorcjum)-pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy ”pzp”
Sprawdzenie spełnienia w/w warunków
nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców zostanie dokonana według formuły ”spełnia - nie
spełnia”. Oznacza to, że brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej
dokumentów lub nie uzupełnienie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 26 ust.3
ustawy ”pzp” spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z postępowania
VI. Wadium
Zamawiający nie
wymaga wniesienia wadium.
VII. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny -
100% -cena za wykonanie 1 roboczogodziny zamówienia
VIII. Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać:
- Pobierając formularz specyfikacji ze strony internetowej zamawiającego:
http://www.radkom.com.pl
- Formularz specyfikacji można również odebrać osobiście w siedzibie
zamawiającego – PPUH”RADKOM”
Sp. z o.o., ul. Witosa 76,
26-600 Radom. _
IX. Termin i
miejsce składania ofert:
- termin: 14.01.2008r. do godz. 10.00
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sekretariat
X. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
-data i godzina: 14.01.2008r., godz. 10.15
-miejsce: PPUH”RADKOM” Sp. z o.o.,
ul. Witosa 76 , 26-600 Radom, sala konferencyjna
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
XII.
Inne informacje
_________________________________________________________________
Zamawiający
informuje, ze w prowadzonym postępowaniu nie zamierza: zawrzeć umowy ramowej,
ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osoby
uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
a) Milena Faryna – Przewodnicząca Komisji
Przetargowej - tel. 048 333-23-24 wew. 47.
b) Małgorzata Suchodolska – Sekretarz Komisji
Przetargowej - tel. 048 333-23-24 wew. 47.
(w sprawach dotyczących procedury)
Radom,
dn. 04.01.2008r.
Zarząd
PPUH
”RADKOM” Sp. z o. o.
Znak sprawy: 1/2008 Radom, dn. 18.01.2008r.
TABLICA OGŁOSZEŃ,
STRONA INTERNETOWA
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
PPUH
”RADKOM” Sp. z o .o. informuje, że w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w zł równowartości kwoty 206 000 euro
na UsługĘ ochrony fizycznej osób i mienia
PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.
ogłoszonym w BZP pod numerem 2638-2008, na stronie internetowej www.radkom.com.pl
, oraz na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Spółki
PPUH”RADKOM” Sp. z o. o. w Radomiu w dniu 04.01.2008r.
Działając
na podstawie art.. 92 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień
publicznych Zamawiający informuje o:
1. Wyborze
najkorzystniejszej oferty- w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji
zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Agencja
Ochrony Kowalczyk Sp. J.
ul. Tuwima 1
05-300 Mińsk Mazowiecki
z ceną
brutto roboczogodziny: 10,86 zł
2. Uzasadnieniu wyboru:
W/
w Wykonawca spełnia wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w
postępowaniu, a złożona przez niego oferta nie podlega odrzuceniu i jest
najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte w SIWZ kryterium ceny (100%).
3. Wykonawcach, którzy złożyli
oferty w przedmiotowym postępowaniu, wraz ze streszczeniem oceny i porównania
złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną w każdym kryterium oceny ofert
– cena 100% i łączną punktację:
W
w/w postępowaniu złożono 4 oferty:
●
Oferta nr 1- Agencja Ochrony Osób i Mienia „Reflex”
Sp. z o. o.
ul. Wałowa 45, 26-600 Radom
Liczba punktów w kryterium –cena (100%) i łączna
punktacja - -------------------
●
Oferta nr 2- Biuro Ochrony i Zabezpieczeń Elektronicznych ”Cerber” Sp. z o.o.
ul. Dębowa 3, 26-930 Garbatka Letnisko
Liczba punktów
w kryterium –cena (100%) i łączna punktacja- 93,70
● Oferta nr 3- SKAREM Sp. z o. o.
ul. 1-Go
Sierpnia 34, 37-450 Stalowa Wola
Liczba
punktów w kryterium –cena (100%) i łączna punktacja- -------------------
● Oferta nr 4- Agencja Ochrony Kowalczyk Sp. J.
ul. Tuwima
1,05-300 Mińsk Mazowiecki
Liczba
punktów w kryterium –cena (100%) i łączna punktacja
- 100,00
Zarząd
PPUH”RADKOM”
Sp. z o.o.
Znak sprawy: 1/2008 Radom, dn. 30.01.2008r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU
ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie
przekraczającej wyrażonej
w zł równowartości kwoty 206. 000 euro
na Usługę ochrony fizycznej osób i mienia
PPUH”RADKOM” Sp. z o. o.
ogłoszonym w BZP pod numerem 2638-2008, na stronie
internetowej www.radkom.com.pl , oraz
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółki PPUH”RADKOM” Sp. z
o. o. w Radomiu w dniu 04.01.2008r.
Informujemy, ze w wyniku prawomocnego
rozstrzygnięcia w/w postępowania Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
”RADKOM” Sp. z o. o. zawarło w dniu 30
stycznia 2008r.umowę na usługę ochrony fizycznej osób i
mienia PPUH”RADKOM” Sp. z o.o. z Wykonawcą:
Agencja
Ochrony Kowalczyk Sp. J.
ul. Tuwima 1
05-300 Mińsk Mazowiecki
z ceną
brutto roboczogodziny: 10,86 zł
Oferta
w/w Wykonawcy została wybrana, ponieważ nie podlegała odrzuceniu oraz była
najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert-cena 100%.
Zarząd
PPUH”RADKOM”
Sp. z o. o.